Re: która edycja z 2.6.0

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Marcin Owsiany napisze:

> Biorąc pod uwagę, że 2.6 jest jeszcze bardzo niestabilne,

Z tym jest różnie. U mnie jest raczej tak samo stabilne jak i 2.4.
Myślę, że ważniejsze jest, że większość innych niż 386 architektur
jest daleko w tyle za 2.6.0.

> to nie będzie
> to raczej obecnie przygotowywana (sarge), choć pewnie pojawią się
> mniej lub bardziej oficjalne pakiety z tym jądrem (może nawet w pewnym
> momencie instalator z jego obsługą, ale to tylko moja prywatna
> spekulacja :-)

Same pakiety umożliwiające pracę z 2.6 pewnie w Sarge'u już są
(pewnie, bo skoro w SIDzie są od tak dawna...), czyli sytuacja
będzie nieco inna niż z Potato i 2.4.

[...]

Jacek Kawa  **Since every individual is accountable ultimately
               to the self, formation of that self demands
               the utmost care and attention [F.Herbert]**