Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

On Thu, 18 Dec 2003, Cyb.org wrote:

> Leci na listę a nie na Reply-to: - bug or feature? :]
>
> Cyb.org

skorzystalem z propozycji niejakiego Jacka K. dzieki ci :)
nie musze sie wczytywac w konfig procmaila, a dziala tak jak chcialem.
lecz jeszcze raz. to jest atrapa. w kazdym razie wobec niereformowalnosci
ustawien listy, daje sobie spokoj z tematem.
dzieki wszystkim za pomoc.

znik.