Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

On Thu, 18 Dec 2003 10:13:15 +0100
Marcin Juszkiewicz <debian-lists@hrw.one.pl> wrote:
> KMail ma 3 opcje do odpowiadania:
> 2. Reply to Mailing List
> 3. Reply to All
> Przy czym do normalnych maili (nie z list) pierwsze dwie nadają się
> wymiennie - rzadko korzystam ze zwykłego Reply.

Sylpheed-claws (taki OS The Bat!) też ma trzy:
1. Odpowiedz na wiadomość
2. Odpowiedz wszystkim
3. Odpowiedz nadawcy

Jak odpisuję na listę to daję 1. i mimo iż nie ma w nagłówku Reply-to:
to i tak dobrze leci. Przypuszczam, że jakby ktoś ustawił sobie własne
przyciskiem autorowi a nie na listę. Tak jak np. teraz wysyłam.

Cyb.org