Re: niepłacący - ostrzeżenie

On Wed, 17 Dec 2003, luk wrote:

> Na  servie mam virtualhosta na Apache'u. Jak kto? nie płaci netu to na
> firewall'u  przekierowuję  go  na  owego virtuala i jedyne co widzi to
> komunikat   że  nie  zapłacił  abonamentu  itd...  (net  ma  odcięty).
> Chciałbym  zrobić  tak,  że  za  każdym  razem gdy kto? otworzy stronę
> pokaże  mu  się strona że nie zapłacił netu lecz po OD?WIEŻENIU będzie
> miał   normalnie   dostęp   do   netu   (swego  rodzaj  przypomnienie,
> ostrzeżenie).  Strona  z  ustalonym  komunikatem  pokazywała by się za
> każdym razem gdy klient otworzy nowš stronę.

troche bez sensu, i ciezkie do zrealizowania. w takim przypadku najlepiej,
gdybys sobie zrobil transparent proxy na squidzie i tam grzebal.
ale na kazdej stronie? to tez bez sensu. lepiej ustawic blokade,
i niech klient przejdzie sie po 10ciu stronach zwiazanych z nieplaceniem,
regulaminami itp. i wtedy uzyskuje dostep. po 15 minutach dostep wygasa,
i znowu od poczatku.

znik.