Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> writes:

> Ja po przeczytaniu drugiego stwierdziłem, że Reply-To jest niezbędne!

> Group-reply wysyła (w typowym przypadku) dwa listy: na listę dyskusyjną
> oraz do oryginalnego nadawcy. W związku z tym otrzymuje on duplikaty
> listów i to jest jedna z bardziej wnerwiających rzeczy w przypadku list
> debianowych.
>
> Powinieneś używać trzeciej funkcji programu pocztowego (nie reply, nie
> group-reply) -- mianowicie list-reply. Przy czym jest ona stosunkowo
> rzadka w klientach poczty.

W sumie to nie ma sensu dyskutowac na temat czy Reply-To
jest potrzebne czy nie, bo to wszystko jest uzaleznione od tego kto
jakiego klienta uzywa ... i stad nasze odmienne poglady

W moim przypadku ... uzywam Gnusa ... Reply-To jest zbedne
Skoro uzywasz mutta i piszesz ze doszedles do wniosku, ze  Reply-To
jest potrzebne, to juz Twoja sprawa

Mam ten konfort, ze Gnus jest na tyle inteligentnym klientem, ze nie
rozsyla, jak piszesz, do nadawcy i dodatkowo na liste, bo gdy tylko
spotka M-F-T (ktore temu wlasnie przeciwdziala) to list wedruje tylko
i wylacznie na ten jeden adres
... w przeciwnym wypadku wedruje do To, From (lub Reply-To), Cc
no bo w koncu taka jest idea ...

> Pod warunkiem, że ktoś to M-F-T świadomie ustawi w swoich listach.
domyslam sie ... i wydaje mi sie to jak najbardziej logiczne ... ze
to nie uzytkownik to ustawia, ale lista ... w swoim wlasnym interesie

Artur Scianek