Re: naglowki w mailach z debian-user-polish

On Tue, 16 Dec 2003, Artur Scianek wrote:

> Hello World!
>
> Mam takie pytanie.
> Dlaczego w niektorych mailach z naszej listy jest pole

> a w innych nie ma i moj program jak daje reply
> to zamiast na liste chce mi wysylac do autora artykulu?
>
> Od czego to jest uzaleznione ??

jak pisali koledzy, jesli nadawca ustawi takie pole, to ono jest.
tyle ze pole reply-to jest zwykle uzywane po to, by list wrocil do
nadawcy. w listach dyskusyjnych zachowanie oryginalnego takiego pola
ma taki sobie sens, z wyjatkiem sytuacji, kiedy trzeba odpisac
bezposrednio do autora, a jego pole from wskazuje zly adres,
a reply-to dobry. jednak taki stan rzeczy to blad w konfigu
serwera z ktorego korzysta user, a brak pola reply-to
doskonale utrudnia pisanie na grupe. sam z tej grupy
wielokrotnie dostawalem pomylkowe listy, i potem
sprostowanie "sorry, mialo isc na liste".

dodam, ze z list dyskusyjnych na ktorych jestem,
ta jest jedyna, ktora nie ma ustawianego pola reply-to .

znik.