Re: profesjonalny kalkulator

On Sat, 13 Dec 2003, Adam Byrtek / alpha wrote:

> Zdecydowanie polecam SNAC, sporo funkcji, intuicyjna obsluga, rozne
> systemy liczbowe. Nie jest moze w pelni profesjonalny, ale mi bardzo
> odpowiada.

pomysl moze glupi jak but, ale ..............
.............. mozna uzyc interpretera Pythona.
wystarczy napisac:
python

i pojawia sie linia polecen interpretera. mozna robic obliczenia,
zapamietywac wyniki w zmiennych, jak trzeba, to w koncu jest to jezyk
programowania i mozna z czasem sie nauczyc pisac wlasne funkcje
obliczeniowe, uzupelniajac standardowy wbudowany aparat matematyczny.

aha. python ma wbudowana podstawowa arytmetyke liczb zespolonych,
nie ma jednak implementacji w funkcjach trygonometrycznych,
logarytmicznych itp. ale mozna to sobie dorobic. wzory w koncu sa :)

znik.