Re: Samba - automatyczne podmontowywanie udziałów

On Mon, Dec 15, 2003 at 12:03:36AM +0100, Bartłomiej Kępa wrote:
> Potrzebuje narzędzia, które automatycznie przeskanuje lan w
> poszukiwaniu maszyn z aktywnymi udziałami i automatyczne je
> podmountuje. Dobrze bedzie jeśli to coś bedzię mogło byc odpalane co
> jakiś czas w celu domontowyania nowych udziałów (np. jeśli ktoś
> właczy komputer) i odmotowywania nieaktualnych udziałów. Po prostu
> chce mieć (automatycznie) u siebie cały czas podmontowane wszystkie
> maszyny w lanie. Wiecie może czy isnieje taki gadżet (najlepiej w
> debach), czy też może nie pozostaje mi nic innego napisanie własnych
> skryptów???

smbfs lubi się wieszać, gdy serwer, z którego podmontujesz udział
zostanie wyłączony lub odłączony od sieci.
Dlatego takie rozwiązanie byłoby dość niestabilne -- ludzie ciągle
resetują maszyny, co owocowałoby u Ciebie wiszącymi procesami.

Jeśli się uprzeć to można by do tego napisać skrypcik, pytanie tylko czy
to jest tak naprawdę aż tak bardzo potrzebne.

Wanted