Samba - automatyczne podmontowywanie udziałów

Cześć
Pisałem juz na usenecie, ale wciąż nie ma odpowiedzi. Może Wy coś
poradzicie:

Potrzebuje narzędzia, które automatycznie przeskanuje lan w
poszukiwaniu maszyn z aktywnymi udziałami i automatyczne je
podmountuje. Dobrze bedzie jeśli to coś bedzię mogło byc odpalane co
jakiś czas w celu domontowyania nowych udziałów (np. jeśli ktoś
właczy komputer) i odmotowywania nieaktualnych udziałów. Po prostu
chce mieć (automatycznie) u siebie cały czas podmontowane wszystkie
maszyny w lanie. Wiecie może czy isnieje taki gadżet (najlepiej w
debach), czy też może nie pozostaje mi nic innego napisanie własnych
skryptów???
Pozdrawiam.
bRt

bartek kępa     email: bartk@vivid.eu.org     gg: 5436448