Re: Zmiana rozmiaru partycji.

On Sun, Dec 14, 2003 at 09:56:58AM +0100, Mateusz Szczyrzyca wrote:
> Witam,

Ja też, ale na początek polecam używanie funkcji "Reply" tylko wtedy,
gdy chcesz udzielić komuś odpowiedzi w jakimś wątku, a nie gdy chcesz
zacząć zupełnie nowy wątek.

> Przy okazji spytam jeszcze czy bezpieczne jest robienie resize na
> podmontowanym systemie plików (czyli tutaj /).

Zamiast tak kombinować, nie prościej byłoby po prostu dołożyć na chwilę
dodatkowy dysk, zgrać na niego dane, przepartycjonować stary dysk
i zgrać dane z powrotem? Metoda dużo bezpieczniejsza i pewniejsza.

Wanted