teapop-pgsql

Mam problemy z konfiguracją teapop-a w wersji działającej z postgresem. Współpracuje z eximem, skonfigurowałem go tak, jak to jest omówione w stosownym pliku z dokumentacji dostarczonej z pakietem (sprawdzałem pakiety z Woody i Sida -- problem pojawia się przy obu źródłach). Zarówno serwer jak i klient są na moim komputerze, który ma dwie nazwy w sieci: "kerith.ocd" i "biuro.kerith.ocd". "ocd" jest domeną lokalną.
 Oto istotna część pliku konfiguracyjnego.

#empty:*:pgsql:/var/mail:::mail:::pocztowcy:teapop:#####:konta:uzytkownik:haslo:uzytkownik:
empty:*:passwd:/var/mail:::mail:
biuro.kerith.ocd:*:pgsql:/var/virtmail/biuro.kerith.ocd::teapop:teapop:::pocztowcy:teapop:#####:konta:uzytkownik:haslo::
default:*:reject

1) Nie pracuje obsługa kont wirtualnych. Są umieszczone we właściwym miejscu i z właściwymi uprawnieniami. Przy próbie odczytania takiej poczty serwer pop3 zwraca komunikat, że hasło jest niepoprawne lub może nawet nie mam konta. Klientem jest zawsze Mozilla 1.4. Próbowałem wpisu do bazy danych kont zarówno w postaci samych użytkowników jak i "użytkownik@biuro.kerith.ocd". 2) Obsługa kont lokalnych przy konfiguracji opartej na pliku passwd pracuje poprawnie. Jeśli jednak zamiast tego przejdę na zahaszowaną wersję przestaje pracować. 3) Jeżeli korzystam z wpisu "empty:*:passwd:/var/mail:::mail:", to w logach nie pojawia się odwołanie do bazy postgres przy odwołaniu do kont wirtualnych. Przy użyciu wpisu zahaszowanego, odwołania do postgresa idą poprawnie, autoryzacja przebiega pomyślnie.

Czy ktoś wie, jak przebadać ten problem? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Bertold

(Aha! goglałem...)