GPM vs WindowMaker

Witam,

Mam dość nietypowy problem. Otóż WindowMaker gryzie mi się z GPMem.
Co może być dziwne (bo wkońcu to XFree86 odpowiadają za myszke), ale
tak właśnie jest. Jak 1,5 miesiąca siedziałem na ICEWM to tego
problemu nie było.
Jak wróciłem do WindowMaker'a to gdy gpm jest załączony to od czasu
do czasu myszka pod xami się buntuje i chodzi własnymi ścieżkami przez,
krótką chwile najczęściej. Czasami zdarza się, że jak się przełącze do
xów to od razu strzela focha, a czasami w czasie pracy (najczęściej
przy przewijaniu rolką). Wogóle to czasami potrafi działać też bez
takich, ale to tylko czasami ;).

Nie wiem co jest grane, pod ICEWM wszystko chodziło bez zarzutu, ani
razu mycha się nie buntowała, gdy gpm działał. W confie XFree mam
ustawione InteliMouse serialową (moja myszka jest na PS/2, ale na mojej
płycie nie ma tego gniazda więc ma przejściówke).

Nie chce rezygnować z WindowMaker'a, ani tym bardziej z GPMa. Jak macie
jakieś sugestie to będe wdzięczny.

Pare danych dodatkowych (może pomogą):
WindowMaker, na wersji 0.80(paczka) i 0.82(skompilowane)

GPM 1.19.6 (paczka)
Uruchamiam go tak: /usr/sbin/gpm -m /dev/ttyS1 -t pnp -r 20 -Rms3 -p -R
Mój konfig XFree86 - http://mateusz.zlom.net/XF86Config-4

Debian SID

Pozdrawiam.