Novell i dyski sieciowe

Witam grupowiczów. Mam nieśmiałe pytanko za które mam nadzieję
nie zostanę zmieszany z błotem, ale kierując się myślą: "Kto
pyta nie błądzi." postanawiam je zadać na tej liście. Nie
przedłużając przechodzę do rzeczy:
Używam w pracy komputera z zainstalowanym windowsem i novellem.
Ale chciałbym używać lepszego systemu. Wrzucam płytkę z
Knoppixem i wszystko jest ok, poza jedną rzeczą. Nie mam dostepu
do dysków sieciowych. Wogóle nie znam się na sieci więc zdany
jestem na wasze porady, lub chodźby wskazanie żródła wiedzy na
temat: Jak wykryć, czy podmontować dyski sieciowe udostępniane
przez Novella?

Za odpowiedzi i podpowiedzi z góry wielkie dzięki.

Wartka akcja, wy?cigi samochodowe i zabawne dialogi.
Najszybsza taksówka ?wiata - "TAXI" - Pakiet DVD i VHS.
Już w sprzedaży! http://film.wp.pl/p/film.html?id=7507