Re: nazwa serwera news

Witam!

Łukasz Jenek <lukasz.jenek@wp.pl> writes:

> 1. Jaka nazwe serwera news nalezy podac przy konfiguracji czytnika ?

Najlepiej nazwe serwera, ktory umozliwi Ci nie tylko pobierania postow,
ale takze ich wysylanie :P Oczywiscie nie wszystkie serwery spelniaja
ten warunek. Wiekszosc z nich pozwala wysylac posty tylko uzytkownikom
z wlasnej sieci, ale byc moze sa tez publicznie dostepne. Ja pracuje w
ICM-ie, wiec korzystam z serwera na Sansajcie i dlatego inne mnie nie
interesuja. W pierwszej kolejnosci powinienes sie przyjrzec takim
serwerom, jak: news.gazeta.pl, news.onet.pl czy news.tpi.pl.

> 2. Czy Gravity to dobry czytnik grup ?

Obilo mi sie o uszy, ale nigdy nie widzialem w akcji. Mam u siebie ponad
4500 postow wyslanych na grupe alt.pl.comp.os.linux.debian i zaden z
nich nie zostal wyslany przy uzyciu Gravity. Ja uzywam Gnusa. Inne znane
mi czytniki to: Hamster, KNode, Mozilla, Pan, Pine, slrn, tin i Xnews.

Pozdrawiam,

Pawel