Re: your mail

On Fri, Dec 12, 2003 at 09:30:43AM +0100, Michał wrote:
> mama taki problem moze ktos mi pomoze ... zainstalowalem debiana na Intelu 533 / 64 RAM i grafice RENDITION V2200 i obraz pod X-ami jest podzielony na połowe. Nie wiem jak to ustawic i wogole co jest zle ustawione

1. Podaj tytuł wiadomości.
2. Zawijaj wiersze.
3. Wypadało by podać jakiekolwiek informacje, np. czy skonfigurowałeś
X-y, jakiego użyłeś sterownika, etc.
4. Wypadało by podać jakie błędy wyrzuca X-serwer podczas startu.

> POMOCY ....

Krzycząc POMOCY nikt Ci nie pomoże, co innego gdybyś podał jakiekolwiek
szczegóły - nikt tutaj nie jest wróżką!

--
Rafal Czlonka