Re: ogolenie...

On Wed, Dec 10, 2003 at 08:21:57PM +0100, SeeB27 wrote:
>  A czy The bat jest slusznymprograsmem czy koniecznie musze gonic na
>  shella i tam to pisac pod elm'em czy innym pine ?

mutt rządzi. Mozilla rządzi. The Bat jest niezły, ale niestety tylko na
jedną platformę i komercyjny -- rządzi zatem nieco mniej. Outlook jest do
kitu, chyba że ktoś potrafi go sobie poprawnie skonfigurować (mało kto).
Chodzi o to by pisać zgodnie ze standardami i z netykietą. TB akurat to
potrafi bez zbędnego kombinowania.

>  Kochani zostawcie Outsyfa w spokoju

Nigdy!

> ja nie wiem czy registred linux
>  user to jakies wynowne kiedys mialem dosc niski taki numerek ale z
>  racji krotkiej pamieci gdzies mi wcielo pass wiec zapomnialem o
>  linuxcounter i z problem z glowy

Możesz się do mnie zgłosić, jestem maintainerem polskiej sekcji LC, może
uda się znaleźć Twój ID.

>  i niech tak zostanie a ocene czytnikow/mailerow zostamy specom od tej
>  dziedziny.

Wielu zaawansowanych użytkowników Debiana jest też niezłymi specami od
programów pocztowych. Nie widzę powodu, dla którego mieliby oni cierpieć
patrząc na nieprawidłowo wysyłane listy.

> KTORA POWUNNA WYGLADAC TAK:

Lepiej nie.

> artur h     irc: firegold           tel.: 508377901, 506280173    gg: 1683874   icq: 81231086    tlen: firegold@tlen.pl
> "
> jesli taka ci sie podoba to jest zgodna z iloscia lini nie liczylem
> czy ma 70 znakow

To policz -- jest sporo za dużo. Można dociągnąć do 80 znaków, ale tutaj
jest znacznie więcej.

> ale jest do przyjecia moim zdanie walor estetyczny
> jest mierny

True.

> ale skoro lubisz zawalac ludzi tekstem ktorego i tak nikt
> nie czyta to luz twoja sprawa:)

Parafrazując: jeśli lubisz gadać w kinie przez komórkę, choć inni
wolą oglądać film, to luz -- Twoja sprawa.

Właśnie dlatego, że ktoś ma to czytać należy pisać zwięźle i na temat.

> \___ \ / _ \/ _ \ '_ \ |  \| |/ _ \ __|  |           It's just selective about who its friends are."

Twoja sygnatura też się rozjeżdża.

Wanted