Re: [Fwd: Re: Compaq nx9005]

On Wed, 10 Dec 2003, Piotr Pruszczak wrote:

> a nie lepiej startować z LILO ?? albo GRUB żeby hasłem zabezpieczyć w
> ogóle uruchomienie zabawki ..
>
> aha, no i 2-systemóffke z xp to ja juz robiłem nie jest straszne, tylko
> kwestia jak sie potem Debian zachowuje na takim noteku bo przecież tam
> wszystko inne niż standardowe ;)

po pierwsze, pisze sie pod cytatem. w koncu zdecydowales sie na forme
unixa :) a teksty niezgodne z netykieta pisza glownie windziarze.
poza tym to bardzo niegrzeczne, ze odsylasz tekst w calosci,
kto chcial, juz to przeczytal. mimo wszystko odpisze :)
tylko na przyszlosc zastosuj sie do rad, nie tylko na tym forum.

debian jak debian. abys odpalil tryb tekstowy, i abys uzyskal
bootowanie. to wystarczy. sterownik IDE w zasadzie jest
taki sam w kazdym kompie :) z rzeczy niestandardowych,
to mysz. mozliwe ze bedziesz musial pod X uzyc
protokolu imps2 zamiast ps2. karta sieci (wbudowana)
tez pewnie jest jakas niestandardowa. dowiedz sie
co to za chip, bardzo mozliwe ze sterownik w linuxie jest.
karta graficzna. tu mozesz miec troche walki zeby
postawic Xserver. w najgorszym przypadku bedziesz
skazany na driver vesa lub svga. ten drugi proponuje,
jak pierwszy nie pojdzie. oczywiscie uzyj Xserver
z serii 4rek. poza tym reszta to standard :)
aha. nie wiem jak z wbudowanym modemem, i czy
bedziesz go uzywal.

nie wiem jak ugryzc PCMCIA do idei,
nie wiem jak sie uzywa GPRS pod linuxem.

> straszne dzieki, spróbuję..
>
> Piotr

e tam straszne. potworne dzieki :)
obrzydliwe dzieki ze az morde wykreca :))))))))))))

znik.