Re[2]: Compaq nx9005

Witaj Grzegorz,

W Twoim liście datowanym 10 grudnia 2003 (11:07:06) można przeczytać:

GS> XP instalujesz jak zwykle. z tym ze musisz zostawic troche miejsca na
GS> partycje primary dla linuxa, z tej partycji linux bedzie sie bootowal.
GS> jesli bedziesz dzielil samego linuxa na partycje, to polecam abys
GS> zostawil takze miejsce na partycje rozszerzone.

GS> np. chcesz miec taki uklad partycji
GS> hda1 ntfs dla XP na poczatku, systemowa
GS> hda2 ext3fs dla linuxa, systemowa
GS> hda3 (extended)
GS> hda5 logical XP, dane i aplikacje
GS> hda6 logical linux swap
GS> hda7 ext3fs dodatkowa dla linuxa, np. na katalog home
GS> hda8 vfat, partycja do wymiany plikow linux<->xp

> [...]

Tylko uwaga do notka jest dolaczona plytka ktora instaluj wind kasujac
wszystko co jest na dysku tzw Recowery CD! Musisz instalowac winde z
innego nosnika a sprzet jest ogolnie zajebisty!

--
Pozdrowienia,
 PAMPKIN                            mailto:pampkin@pampkin.com