Re: ogolenie...

On Wed, 10 Dec 2003, Marcin Sochacki wrote:

> Czy mam podać jeszcze dziesięć innych powodów, dla których nie lubimy na
> listach Outlooka, czy może zrozumiałeś już?

w moim imieniu też się wypowiadzasz? :)

kiedyś już pisałem o tym, że może uruchomić strone z jakimś faq o liście
(może już jest, w każdym razie ja nie wiem, a szukałem). i tam
osoby od innych, niesłusznych programów pocztowych znajdą
konfiguracje taką jaka powinna być (lub choćby linki gdzies na net).
pewnie pare słów o netykiecie, cytowaniu, sygnaturkach czy wysyłaniu
DURNYCH pytań też by się znalazło.

ja się mogę nawet zaoferować i jakoś to poskładać do kupy, choć myślę, że
znajdzie się wielu bardziej chętnych...

pozdrawiam,
tomasz

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl