Re: Zdechła mysz i kernel 2.4.23

On Tue, 9 Dec 2003, Bartłomiej Kępa wrote:

> no własnie może się troche zagalopowałem pytając o rzeczy związane z gpmem,
> dopiero pózniej sie okazało że problemy są związane z działaniem /dev/psaux.
> pod kernelem 2.4.21 potrafię bez problemu czytać  z tego urządzenia,
> natomiast pod 2.4.23 nie potrafię go nawet otworzyć (a konfiguracja w
> sekcjach character devices->mice i input core jest taka sama dla obu jaj -
> kompilowaie na stale - takze kwestia załadowania modułów odpada).
> Może teraz ktoś bedzie wiedział, co jest nie tak???

moze jednak faktycznie cos jest nie tak z konfigiem. aby wyeliminowac
te przyczyne, to pobierz zrodla 2.4.23, pobierz konfig z jednej
z gotowych paczek binarnych np. 2.4.21 (np. za pomoca programu mc),
skompiluj, zainstaluj, sprawdz.
nie zapomnij o modulach, ale chyba wiesz co sie z nimi robi :)

znik.