Re: [OT]czy to uszkodzony kontroler ide ?

On Tue, 9 Dec 2003, Daniel Kukuła wrote:

> czy taki log znaczy ze mam cos popsute w komputerze ??
> podobne bledy wyskakuja jak podlacze 2gi dysk do komputera ( nawet jak
> 2gi podlanczam pod ide1 jak jest ten 2gi to sypie podobnymi errorami i
> kaszani mi system plików na moim dysku ( musze botowac z knopppixa bo
> inaczej nie startuje i naprawiac )

zabootuj z knopixxa, i za pomoca polecenia dd
zrob test:     dd if=/dev/hda of=/dev/null
jest to proba skopiowania calego dysku hda w pustke. jak wyskocza
bady, to mozesz miec problem z dyskiem, z tasmami, a mozliwe ze w kernelu
masz nie ten kontroler ktory powinienes miec.

znik.