Re: PCMCIA, socket 2 nie działa!

On Wed, Dec 10, 2003 at 08:00:53AM +0100, Janusz S. Bien wrote:
> W związku z tym, że mój komputer znalazł się w serwisie na czas
> dłuższy, korzystam zastępczo z Knoppixa 3.3 (2003-09-24) na starym
> notebooku Eurocom 6200AT (rok produkcji 1977).

Przy kompilacji modułu do obsługi PCMCIA w kernelu wybiera się
kontrolery, które ma obsługiwać.

<M> PCMCIA/CardBus support
[*]   CardBus support
[*]   Databook TCIC host bridge support
[*]   i82092 compatible bridge support
[*]   i82365 compatible bridge support

Może masz któryś z trzech ostatnich, a są one obecnie bardzo rzadkie
i w Knoppiksie tego nie zaznaczyli.
Musiałbyś zassać źródła kernela Knoppiksa, skompilować sobie na boku
zaznaczając odpowiednie opcje i potem ładować odpowiednie moduły
(pcmcia_core.o, ds.o) z dyskietki/hdd.

Wszystko zadziała pod warunkiem, że w oryginalnym kernelu na płycie CD
obsługa PCMCIA nie jest wkompilowana na stałe, a jako moduł.
Jeśli jest inaczej możesz zainstalować K. na dysku twardym i podmienić
mu kernel na swój (lub np. oficjalny debianowy).

Wanted