Re: ogolenie...

On Tue, Dec 09, 2003 at 11:45:11PM +0100, firegold wrote:
> jako ze zostalem styrany za to ze wogole ozywam windy i oe... ech... ludzi po to tu slemy maile zeby pomoc sobie w problemach i podzielic sie doswiadczeniami... dla mnie to moze ktos kozystac i z amigi.. i z maca... mi to nieprzeszkadza... normalnie kozystam z windy a na serverach mam debiana i na nic innego go w zyciu niezamienie... ale jak mam problem i zwracam sie do was z zapytaniem co o tym sadzicie a dostaja od pana x-men tyre... nie no sorki ale mnie to sie nieszczegolnie podoba... wszystko jest dla ludzi... wiem ze czasem zadaje jakies banalne pytania... ale kazdy kiedys od czegos zaczol... niekazdy ma moz chlonny jak wielcy zmarli tego swiata... ja do takich nienaleze... pozdrawiam...

Zrozum, że lamerzysz. Nie przestrzegasz netykiety:
- nie łamiesz linii w listach,
- masz za długą sygnaturę,
- piszesz niedbale pod względem ortografii i interpunkcji.

JAK ŚMIESZ W OGÓLE ŻĄDAĆ ABY INNI ROZWIĄZYWALI TWOJE PROBLEMY?

Ludzie siedzą tu dobrowolnie i jeśli oczekujesz pomocy, musisz wykazać
dla innych odrobinę szacunku. Tak się niestety składa, że najwyraźniej
mózg 90% ludzi siadających przed Outlookiem się wyłącza i stają się
baranami nie respektującymi zasad komunikatywności, pisowni, netykiety.
Ponadto, sporo z nich zapomina, że ich program pocztowy jest doskonałym
nosicielem wszelkich wirusów, co owocuje zalewaniem niektórych list
dyskusyjnych przez wirusy z ich komputerów.

Czy mam podać jeszcze dziesięć innych powodów, dla których nie lubimy na
listach Outlooka, czy może zrozumiałeś już?

Jak wspomniałem, jest może 10% (liczba raczej zawyżona) ludzi, którzy
potrafią to ustrojstwo dobrze skonfigurować i wysyłać normalne listy. Do
tych nie mam zastrzeżeń, ale niestety do nich nie należysz.

Wanted