Re: grsecurity czy openwal ?

Witam,

Tuesday, December 9, 2003, 5:27:11 PM, napisałeś:

> Autluk nie jest na szczescie jedynym klientem pocztowym pod Windowsa.
> Zeby uruchomic Mozille, Opere albo Bata nie potrzeba zadnych VMWare'ow.

a moze by ktos odpowiedzial na temat, bo mnie to rowniez interesuje?

poki co bijecie piane o uzywanie klientow windowsowych jakby to
conajmniej bylo przestepstwem
ja dla przykladu w domu uzywam win i wszystkiego co z nim zwiazane,
debiana mam na serwerach i wystarczy. czy jestem gorszy? heh
a gdybym mial w sigu "registered win user" to dostalbym bana na tej
liscie ;-)

proponuje EOT i prosze o odpowiedz na pytanie grsec vs openwall
 Michał                            mailto:coor@kkr.org.pl
--
www.kkr.org.pl
www.wrc.net.pl