Re: grsecurity czy openwal ?

Michał Niezbecki <coor@kkr.org.pl> writes:

> a moze by ktos odpowiedzial na temat, bo mnie to rowniez interesuje?

Dopiero sie zasubskrybowales na liste i straciles poczatek watku? Tak
trudno wejsc na strone obu projektow i poczytac o nich? Od czego jest
Google?

> poki co bijecie piane o uzywanie klientow windowsowych jakby to
> conajmniej bylo przestepstwem

Nikt tego nie powiedzial.

> ja dla przykladu w domu uzywam win i wszystkiego co z nim zwiazane,
> debiana mam na serwerach i wystarczy. czy jestem gorszy? heh
> a gdybym mial w sigu "registered win user" to dostalbym bana na tej
> liscie ;-)

Winny sie tlumaczy ;) Mnie zupelnie nie interesuje kto czego uzywa, bo
to nie moja sprawa. Nie zgodze sie tylko ze zdaniem, ze jak ktos musi
korzystac z Windowsa, to jest skazany na Autluka.

P.