Re: Zdechła mysz i kernel 2.4.23

> to sa pliki, ktore sa obslugiwane przez tekstowego daemona myszy gpm .
> w gpm musi byc wlaczone samopowtarzanie. wlasciwa mysz jest
> zwykle na /dev/psaux .

no własnie może się troche zagalopowałem pytając o rzeczy związane z gpmem,
dopiero pózniej sie okazało że problemy są związane z działaniem /dev/psaux.
pod kernelem 2.4.21 potrafię bez problemu czytać  z tego urządzenia,
natomiast pod 2.4.23 nie potrafię go nawet otworzyć (a konfiguracja w
sekcjach character devices->mice i input core jest taka sama dla obu jaj -
kompilowaie na stale - takze kwestia załadowania modułów odpada).
Może teraz ktoś bedzie wiedział, co jest nie tak???

bartek kępa     email: bartk@vivid.eu.org     gg: 5436448