Re: Zdechła mysz i kernel 2.4.23

On Tue, 9 Dec 2003, Bartłomiej Kępa wrote:

> O sory. jednak mam /dev/gpmctl pod 2.4.21

to sa pliki, ktore sa obslugiwane przez tekstowego daemona myszy gpm .
w gpm musi byc wlaczone samopowtarzanie. wlasciwa mysz jest
zwykle na /dev/psaux . obsluga przez /dev/gpmctl jest po to,
zeby tekstowa mysz gpm mogla pokojowo wspolistniec
z obsluga myszy w Xserverze.
Xserver wowczas uzywa "ducha" myszy spod /dev/gpmctl ,
a nie fizycznie poprzez wlasciwy plik skojarzony z urzadzeniem,
czyli np. /dev/psaux (mysz PS/2)

znik.