x... gf4... nforce2....

witam.
wiem szukaj google... ale i tak wole napisac tutaj... mam althlonaXP plyte msi nforce2 i grafike gf4... wrzucilem cd i zainstalowalem debiana potem ixy... i ixy sie niestartuja bo wywala mi ze obsluguja do gf3... ech.. zrobilem upgrade... 160mb po sdi ssac to jest masakra... ale dalej mi to nic niedalo.. wiem zaczolem od dupy strony... ale teraz niewiem co dalej zrobic.. moze ktos mial juz cos takiego i moglby mi napisac co mam pokolei teraz zrobic? bardzo bym prosil o opis jak dla piecioletniego dziecka... wtedy najtrudniej jest czegos niezrobic... dziekuje.

  Mędrzec, co zgłupiał, pierwszy w sidła wpadnie
Albowiem gdy się głupstwo zrodzi na dnie
Mądrości, wiedza i nauka wzniosła
Są niby klapki dwie na oczach osła

"STRACONE ZACHODY MIŁOŚCI" W. Shakespeare
artur h     irc: firegold           tel.: 508377901, 506280173    gg: 1683874   icq: 81231086    tlen: firegold@tlen.pl
 Linux Registered User #324736