aptitude i apt-zip

Witajcie!

Mam problem z współpracą ww. programików (aptitude i apt-zip). Chodzi
mianowicie o to, że po wybraniu pakietów do zainstalowania w aptitude apt-zip
nie bierze mi ich pod uwagę. Kiedy to samo robiłem pod dselectem, to wszystko
było pięknie i apt-zip tworzył mi poprawny skrypt do ściągnięcia tych nowych,
za to z aptitude zachowuje się tak, jak bym wogóle ich nie wybrał do
instalacji.

Jak mu przerzucić te informacje z aptitude do apt-zip, żebym mógł używać i
tego i tego?

Romek Kalukiewicz