Re: Postfix + autoryzacja poczty wychodzacej.

Witam,

Dnia Sat, Dec 06, 2003 at 03:50:32PM CET, Pagi napisał:

: Witajcie,
:
: Bylo kiedys na grupie u autoryzacji poczty Postfix+tsl_sasl.
: Chcialbym sobie takie cos zrobic...
: Tylko pytanie... czy da sie to zrobic przy uzyciu pakietow z woody czy
: trzeba kompilowac postfixa ??
Bez problemow dziala, polecam archiwum listy i maile m.in. moje.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:         Aniele mój, moje wszystko, moje drugie ja         :.