Re: Corel draw

odpaliłem go wczoraj na czystym woodym, sprawdź może co ci blokuje port 7102 poleceniem

netstat -tlp

acha, oprócz instalacji ze skryptu, zrobiłem ręczną instalacją pakietów z glibc-2.1.instalator czegoś tam nie dodał. nic nie dopisywałem ręcznie. corel kiedyś był mocno zainteresowany debianem, ich dystrybucja corel linux właśnie była w oparciu o debiana. niestety zarzucili pomysł.

pozdrawiam