Re: Corel draw

Mateusz Papiernik wrote:

potrzebuję corel draw bo taki mam wymóg w pracy. pytanie jest czy można go gdzieś jeszcze kupic. photopainta zainstalowałem dziś na i chodzi bardzo ładnie - przynajmniej pod debianem - czystm woodym. kiedyś odpaliłem go pod mdk i była kulawizna

debian7 wrote:

Poszukuję corel draw w wersji dla Linux. Photopaint ma nawet debianowe pakiety więc myślę, że z corel draw będzie podobnie. Odpaliłem Photopainta na czystm woodym, na sarge nie działa bo C.D. wymaga glibc 2.1.

AFAIR corel wydal tylko photopainta za darmo i tylko jego udostepnia na swoich stronach, zreszta w wersji 9.0. Na dodatek chodzi koslawo. Zainteresuj sie duetem sodipodi+scribus - moze nie jest tak fajowe jak Corel, ale sporo da sie uzyskac.