Re: Firewall

W liście z nie, 07-12-2003, godz. 01:42, Krzysiek pisze:
> czesc
> Jak mam zrobic jesli chce aby moj firewall oparty na iptables
> akceptowal pakiety z serwerow o niestalych potrach (np net2phone) ?
Witaj.
Wystraczy ze w regulce nie okreslisz adresu hosta, a jedynie podasz
dozwolony port z ktorego jakikolwiek ruch wchodzacy jest dozwolony. Moze
maly przykladzik, co mam na mysli:
iptables -A INPUT -i eth0 -p tcp --dport xxx -j ACCEPT
gdzie tutaj akurat ruch wchodzacy jest na karcie sieciowej eth0,
protokol tcp no i port docelowy (destination port) xxx (uzupelnij sobie
wartoscia portu);-P.

Praca domowa:
man iptables ;-).

Pozdrowka