dselect = killer :)

Witam,

Mam taki mały problem z dselect'em. Z powodu istnienia apt prawie go
nie używam, jednak ostatnio chciałem usunąć pakiet ncurses (był
wgrany, ale nie działał jak powinien, więc chciałem reinstalke zrobić), a apt-get
wyrzucało komunikat, że takiego pakietu nie ma ;( (że jest na liście,
ale fizycznie go nie ma i nie można go instalować/usuwać).
Włączyłem dselecta i wyrzuciłem ncurses i wtedy się zaczęło - dselect
chce mi teraz wywalić 1/2 systemu ;(. Moje pytanie jest takie: Jak
cofnąć ten proces?? Bo jak będę chciał coś teraz dorzucić/usunąć z
poziomu dselecta to on będzie chciał "rozwalić" mój system.
Chodzi mi o to, że jak wejdę w dselect i wezmę Install to mi pokaże,
że nie wybrano pakietów do zainstalowania.

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
["Pesymista to ktoś, kto postawiony przed wyborem z dwojga złego - wybiera oba."]