Re: przesyłanie danych

On Fri, 1 Jan 1988, adam wrote:

> mam pytanie jak przesyłać pliki między dwoma serwerami linuxowymi, czy da
> się to zrobić bez ftp z poziomu konsoli??

jak jestes w stanie za pomoca ssh user@host  zalogowac sie z jednego
na drugi, to rownie dobrze pojedyncze pliki przepychac
poleceniem scp . mozesz tez przepychac pliki rekursywnie ze struktury
katalogowej, ale to na zasadzie wszystko albo nic. tak ze przed
transferem lepiej sobie taka strukturke do przepchniecia przygotowac.
rownie dobrze mozesz pliki przeznaczone do przepchniecia
przeleciec tarem, zeby z wielu zrobic jeden. po transferze odtarowujesz.
wielkich plikow nie taruj bo to nie ma sensu, przepychaj je oddzielnie.

jeszcze praca domowa (obowiazkowa!)
man scp
man tar
man ssh