Re: Kernel 2.4.23-2.6test*

On Wed, 3 Dec 2003, Michał Witkowski wrote:

> Witam
> Czy ktoś się orientuje co się w nich zmieniło odnośnie NAT, mam wpis 1 w
> /proc/sys/net/ipv4/ip_forwrad, mam wpisane w iptables -t nat POSTROUTING
> MASQUERADE, i szlag mnie trafia bo z jajem 2.4.22 działa a z kernelem 2.4.23
> nie, z 2.6.test* też nie.
> Mam 2 karty sieciowe jako łącze do ISP, oraz jedną na której robię NAT.
> Używam ip route, aby rozdzielało ruch na dwie karty zgodnie z Linux Advanced
> Routing How To.
> Aaaa i jeszcze dla purystów grupowych: to wszystko jest na debianie :D ;)

2.4.23 chyba nie jest jeszcze do konca stabilny. chyba juz lepiej
nalozyc latke brk() na 2.4.22 .
jedno pytanie. czy na tym serwerku ludzie maja jakiekolwiek dostepy?
korzystaja z jakichs uslug? czy to jest tylko router, ewentualnie proxy?
bo podejrzewam ze tak gonisz z kernelami, zeby zalatac brk(),
ale uzycie tej dziury wymaga dostepu shellowego.

znik.