Kernel 2.4.23-2.6test*

Witam
Czy ktoś się orientuje co się w nich zmieniło odnośnie NAT, mam wpis 1 w
/proc/sys/net/ipv4/ip_forwrad, mam wpisane w iptables -t nat POSTROUTING
MASQUERADE, i szlag mnie trafia bo z jajem 2.4.22 działa a z kernelem 2.4.23
nie, z 2.6.test* też nie.
Mam 2 karty sieciowe jako łącze do ISP, oraz jedną na której robię NAT.
Używam ip route, aby rozdzielało ruch na dwie karty zgodnie z Linux Advanced
Routing How To.
Aaaa i jeszcze dla purystów grupowych: to wszystko jest na debianie :D ;)
Pozdrawiam
Michał Witkowski