Problem z kompilacja jądra

Witam

Posiadam Debian Wody 3.0 kernel 2.4.18 smak bf2.4. Chciałem zainstalować
dzielenie pasma przy pomocy algorytmu HTB. W związku z czym muszę mieć
jądro co najmniej 2.4.20. na stronie Kernel.org znalazłem info że
najnowsze jądro stabilne to 2.4.23. Ściągnąłem całe rozpakowałem
skonfigurowałem tak mi się wydaje wszystkie opcje i zainstalowałem.
Próbowałem przy pomocy make o make-kpkg. Niestety komp startuje
kosmicznie wolno zatrzymuje się na demonie systemlog przy okazji
twierdzi ze mase katalogów nie istnieje bądź nie jest katalogiem dość
długo stoi potem można się zalogować. Komenda uname -a twierdzi że mam
jądro 2.4.23 jednakże mimo posiadanego pakietu iproute nie mogę
podzielić pasma. Proszę o odpowiedź co robię źle przy konfiguracji i
kompilacji jądra. Czy może musze wymieniać jajka po koleji tzn 2.4.19;
2.4.20 itd. Chciałbym aby na nowym jajku komp startowale tak samo jak na
starym.

Z góry dziękuje

Piotr Król