Re: ograniczone drzewa katalogó

On Mon, Dec 01, 2003 at 11:47:31AM +0100, Łukasz Jenek wrote:
> Jak ustawić by proftpd pokazywał zalogowanemu userowi tylko jego katalog
> domowy i by nie pozowalał mu się przenieść wyżej ?
[ciah]

Mnie irtytują maile, które ewidentnie pokazują okrutną ignorancję
admina, czy użytkownika danego oprogramowania. Szkoda, że pod adresem:
http://www.proftpd.org/docs/faq/linked/faq-ch5.html punkt 12 ładnie
opisuje taką konfigurację. Pewnie z powodu źle skonfigurowanej
przeglądarki nadal nie będziesz mógł tego zobaczyć. Więc mówię : w
/etc/proftpd.conf trzeba ustawić zmienną DefaultRoot na np. ~.

Ps: nie wspomnę o błędach ortograficznych w temacie listu... (bo nie
wierzę w dysortografię... wierzę w lenistwo, który Twój mail pokazuje).

Pozdrawiam.

Ah. Pewnie ten mail i tak nie dojdzie na lists.debian.org ;>

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]