Re[2]: man : can\'t create....

Witaj pawciobiel,

W Twoim liście datowanym 30 listopada 2003 (23:54:58) można przeczytać:

ptp> wydaje mi sie ze zmieniłeś gdzieś chmod lub chown katalogu
ptp> z którego korzysta man
ptp> ja chwilowo nie na debianku więc niekojaże
ptp> aale może

ptp> apt-get install --reinstall manpages
ptp> apt-get install manpages-pl
ptp> lub dpkg-reconfigure manpages ...czy coś w tym stylu
ptp> może to ci pomoże
ptp> pozdro
ptp> y0

ptp> luk <fordeb@o2.pl>:

> [...]