delete vfat

Czołem,

potrzebuje pomocy, mam Debiana Woody, oraz mialem jeszcze wczoraj
windowsa na dysku ale postanowilem go wywalic i jest problem, a wiec

partycja na ktorej siedzial windows jest wykrywana jako vfat mislalem ze
uzycie mksf.ext2 zamieni ja na linuxowa ale nic to nie dalo, nadal jest
tam vfat, wiec postanowilem partycje zamienic za pomoca msfdiska ale ten
mi powiedzial ze partycja na ktorej siedzial windows jest Primary i nic
nie bedzie robil bo trzeba kasowac partycje logicze.

tak wiec mam klops, chcialbym aby moja partycja gdzie siedzial windows
bylo rozpoznawalna po starcie z pelnymi uprawnieniami.. tzn chcialbym
miec do niej dostep z poziomu usera tzn zapisywac i czytac wszystkie
pliki.

czy da sie coś zrobic nie niszac pozostalych  partycji..

pozdrawiam i zdrowka zycze
--

Piotr  TROCHYMIAK  aka  Pepson

email: pepson(at)pepson.eu.org   address:
JID:   pepson(at)chrome.pl       P.O. BOX 50
tel:   0505897275                22-2oo Wlodawa
gg:    4320947                   Polska

http://www.nasza.wlodawa.pl