jak przerobic vfat na ext

Witajcie,

W jaki sposób pod Woodym zamontowac na stale partycje vfat?

dodam ze juz probowalem uzyc mkfs.ext2 ktorym  to mialem zamiar
przerobic partycje na linuxowa ale nic z tego nie wyszlo. Postanowilem
wiec zamienic w tablicy dysku partycje z fat na ext pod msfdiskiem ale
fdisk mi powiedzial ze nic z tego nie bedzie bo to partycja Primary. tak
wiec mam problem jak przynajmniej udostepnic w pelni partycje dla
zwyklego usera aby tam mogl swobodnie zapisywac i czytac pliki, oraz aby
nautilus z gnoma2.4 mogl swobodnie rozpoznawac zawartosc tej partycji.

pozdrawiam i zdrowka zycze
                  :.
--

Piotr  TROCHYMIAK  aka  Pepson

email: pepson(at)pepson.eu.org   address:
JID:   pepson(at)chrome.pl       P.O. BOX 50
tel:   0505897275                22-2oo Wlodawa
gg:    4320947                   Polska

http://www.nasza.wlodawa.pl