Re: hm?

> Z tego co zrozumialem z tego rysunku, to chcesz wbudowac 4 karty sieciowe
do
> kompa. Jedna jest wyjsciem na swiat x.x.x.42.
Heh rysunek zrobilem w KMailu i sie nie spodziewalem ze na Out_lucku sie
rozchrzani :D.
Mam 4 karty sieciowe 2 są z wyjściem na świat (no cóż w miejscu w którym to
stoi jest możliwość podłączenia 2 DSL 1Mb, a nie ma możliwości postawienia
jednego 2Mb.
Wraz z DSL są dawane dwie podsieci z maską 255.255.255.248, z tym że są
sąsiednie podsieci, więc sądzę że moge bez bólu rozszeżyć sobie maskę do
255.255.255.240.
Do DSL zostały dane adresy IP routowalne (czy jak by je tam nazwać), któe
chciał bym użyć wewnątrz sieci :D więc kontynując mam 2 karty sieciowe do
LAN, jedna dla 192.168.20.1 i druga dla x.x.x.32, a wychodząc z tego że są
to sąsiednie podsieci  maska podsieci 255.255.255.240.
I teraz zaczyna sie zabawa:
1.) NAT już chodzi
2.) Dwa interfeace dzialają już i rozdzielają między siebie ruch zgodnie z
dokumentacją LARTC, nie jest to może rozwiązanie najlebsze ale lebszego nie
znalazłem
3.) Nie wiem jak przez to przenieść adresy zewnętrzne. osobiście używam
bridge w pracy, ale tutaj z jakichś powodów nie działa.

Pozdrawiam
Witkowski Michał

Ps. Sorka za rysunek, ale nie wiedzialem że sie tak zpapra