Re: [OT] Re: Backup

On Fri, 21 Nov 2003, Paweł Tęcza wrote:

> Nie jestem do konca przekonany... Tipi bylo charakterystyczne dla Indian
> z Wielkich Prerii, np. Siuksow. Apacze zyli na pld.-zach. Ameryki, na
> terenach dzisiejszego Nowego Meksyku i Arizony i z tego, co mi wiadomo
> budowali raczej puebla.

Chyba jednak nie puebla. Ale raczej nie tipi. Spałem w taki 'domku' indian
Navaho, pewnie Apache mieli coś podobnego, tylko nie mogę sobie przypomieć
jak to się nazywało
Chyba mam... Hogan?...

Ale nie pamiętam

--
Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN	       WWW: http://kicia.ch.pwr.wroc.pl/~niewod