Re: Problem z kontrolerem SCSI na serwerze HP

Dnia 2003-11-20 12:04, Użytkownik Krzysztof Kajkowski napisał:

OK, może to i będzie sposób tylko dlaczego w dokumentacji do serwa pisze, że obsługuje go Red Hat Linux 7.3, 8.0 oraz SuSE? Wtedy kernel obsługiwał tego chorego adapteca a teraz nie?

HP TC 2120
Debian Woody - płytki z LinuxPlus
instalacja z kernela bf24

jedyny problem jaki miałem to nie obsługiwana
karta sieciowa (tg3), po zmianie na 2.4.19
karta działa ale na 10, 2.4.20 i działa na 100
wymaga dodania noapic przy starcie kernela

Zrobiłem już kilka takich instalacji, więc może jednak
coś nie tak z serwerem?

pozdrawiam
Andrzej Dzik