Re: Problem z kontrolerem SCSI na serwerze HP

On Wed, Nov 19, 2003 at 07:30:09PM +0100, Krzysztof Kajkowski wrote:
> Wsadziłem w niego płytę mini-iso z woodym, wykrył kontroler aic7892
> (sterownik aic7xxx), wszystko szło dobrze do momentu uruchamiania

Pytanie podstawowe to czy z tej płyty odpalasz kernel z serii 2.2.x?
Może być po prostu za stary sterownik.

Możesz spróbować ze standardową płytą instalacyjną woody (nie wiem, czy
to Twoje miniiso też ma taką możliwość) wpisując przy starcie "bf24", co
odpali kernel w wersji 2.4.x. Przy czym i ten może być trochę stary, bo
ZTCP na CD woody jest 2.4.18. Adaptec na pewno coś tam nowego wymyślił.

Jeśli powyższe nie zadziała, musiałbyś poszukać gotowego iso
z najnowszym 2.4.x, gdzie x>=20, lub samemu skompilować na innej
maszynie kernel i podmienić go w procesie bootowania Debiana. Jest to
opisane w manualu instalacyjnym, choć oczywiście proste nie jest.

Formatowanie niskopoziomowe było niezbyt dobrym pomysłem, można w ten
sposób sporo napsuć. Najlepiej robić to w absolutnej ostateczności,
a miałeś przecież dowód że dysk jest OK (instalacja XP).

Mam jeszcze parę pomysłów, ale spróbuj najpierw z bf24.
W BIOS-ie Adapteca najlepiej ustawić domyślne parametry.

Wanted