Re: /home na umsdos ??

Hello Daniel,

Tuesday, November 18, 2003, 4:48:40 PM, you wrote:

DK> zainstalowalem koledze knoppixa i chcialem zrobić /home jako umsdos zeby
DK> miał mozliwość odwrotu ale jakbym nie próbował to zawsze mam /home jako
DK> xwr--r--r i normalnego użytkownika pakuje do / bo nie ma mozliwosci
DK> czytania /home a niemoge zmienic praw do tego katalogu - jedynie
DK> zamontowac z innym uid alb gid

hmm normalne raczej... przeca  partycja msdos nie obsluguje UID i GID
wiec nie ma mozliwosci zeby tam zakladac rozne konta (z roznymi
uprawnieniami) jak chcesz zeby jego katalog byl msdos to daj tylko na
jego ... /home/user a najlepiej /home/user/winda czy cos

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um@go2.pl