Re: web hosting na debianie sarge

Dnia pon 17. listopad 2003 16:35, Kuba napisał:

> myślę nad qmailem ale widzisz jestem "odrobinkę" leniwy więc lubię
> paczki bo nie muszę sam dbać o bezpieczeństwo :)
>
> jak to jest z bezpieczeństwem w qmailu, często robisz update?

qmail nie jest praktycznie rozwijany, nowa wersja nie pojawila sie od bardzo
dawna. 'goly' jest na pewno stabilny i bezpieczny. jest to glownei zasluga
modularnej budowy.

pozostaje kwestia bezpieczenstwa patchy, te podstawowe (auth-smtp) tez sa na
zadawalajacym poziomie.

czestsze aktualizacje wymagane sa w przypadku softu do administracji czyli
vpopmail i qmailadmin (changelogi mozna zmalezc na www.inter7.com)