Re: routing w lanie

W liście z pon, 17-11-2003, godz. 22:47, firegold pisze:
> witam.
> jak wyktyc w lanie czy ktos nieudostepnia polaczenia dalej ?  siec na
> 30 kompow 9 switchy sys debian 2.4.22-grsec.
> jest jakis pakiet do sprawdzania moze ?

to nie takie proste jak odpalenie programu do sprawdzania.
na 100% nigdy niebedzesz wiedzial, ale co pomyslec gdy user ma kilka
sesji gg i do tego ttl obnizony o 1 ?
poztym mozna zerknac na user agenta ruchu www.
rozne IE to norma, ale jak masz IE i opere na linuxie?
znowu masz podstawy by zerknac co sie dzieje u delikwenta.
ja w takich przypadkach scinam ilosc sesji do jakis 20-30 i czekam na
reakcje goscia.
generalnie to zabawa w dedektywa ;-)

powodzenia.
jr