Re: Źródła i dselect.

Czesc,

oto jest wla¶nie przyk³ad mierno¶ci systemu pakietów debiana.
Musisz sobie zrobiæ pakiet ¿eby by³o ³adnie i wszystko gra³o.
Niestety.
Tutaj problemem jest nawet zmiana parametrów instalacji, chocia¿by problem
tego, gdzie maja rezydowaæ pliki konfiguracyjne aplikacji.

Dlatego przerzuci³em siê na FreeBSD. System portów jest nie do pobicia,
choæ te¿ ma swoje wady. Polecam. Nie mówiac ju¿ o tym, ¿e wszystko jest
¶wierze, co chocia¿by przy nowych kartach graficznych ma zasadnicze
znaczenie (na przyk³ad juz za miesi±c bed± Xy 4.4.0 a debian jak dot±d
daleeeko w polu).

Pozdrowienia,
Maciej